Bosch KGV33X27 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV33X27 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

sabrina69 27-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

ik heb deze koelkast nu ongeveer 2 jaar en ik vind dat hij toch veel geluid maakt. En de inzetbakjes aan de deur zijn niet erg stevig, je moet heel voorzichtig zijn met het eruithalen en weer terug er in zetten als je het wilt schoonmaken. Bij mij is er al één stuk gegaan, en ook het handvat van de deur was als snel ingescheurd.
Verder is de koelkast wel goed.

mithrandir 17-10-2011
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

Ik heb deze koelkast nu bijna 2 jaar in bezit en ben er zeer tevreden over. Het geluidsniveau valt best mee. Ik heb deze altijd in de bijkeuken gehad en nooit last van gehad.

Voor een koel/vriescombinatie een ideaal apparaat.

sabrientje69 17-06-2011
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

ik vind dat de koelkast veel lawaai maakt, zeker in vergelijk met mijn vorige die toch al 15 jaar oud was. En voor de duurzaamheid heb ik een 7 opgeschreven omdat bij mij het rekje in de deur afbrak bij het eruit halen tijdens schoonmaak. Het ophanggedeelte is niet zo stevig. Verder wel tevreden over deze koelkast.

Miele for ever 30-01-2011
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

Juni 2010 deze koel/vriescombinatie aangeschaft. Het ding koelt en vriest goed, maar is een enorme herriebak. Bij het aanslaan lijkt het alsof je op een racecircuit staat. Gelukkig staat hij in de bijkeuken.
Na een slechte ervaring met een Bosch vaatwasser (binnen 2 jaar het besturingselement kapot) nu deze miskoop. Nooit een Bosch meer !!

cybar 03-06-2010

11 maanden in gebruik .
Had het gevoel dat de thermostaat niet helemaal goed reageerde.
Nu is hij kapot en moeten we 7 dagen wachten op een monteur !
Bel morgen nog even regtstreeks met Bosch en kijken of het sneller kan.

kwam46 15-05-2010
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

Twee maanden in gebruik. Je hoort hem af en toe wel maar niet hinderlijk. Staat in de bijkeuken. Koelt en vriest goed. Probleem is de hoogteverdeling van de plateaux (inschuifrichelverdeling), met name het tweede en derde niveau. De glasplaat kan ofwel 10cm of 20cm uitelkaar geplaatst woren, waardoor je óf boven óf onder een erg klein (laag)vak overhoud, waar je alleen vrij platte zaken als pakje boter of lage doosjes vleeswaar kwijt kunt. Uiterst onpraktisch. De kast gaat dus maar naar de garagen als reserve voor de zomer of de eestdagen.

willem vrolijk 02-06-2009
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

27 mei deze koelkast kgv33x27 ontvangen. De leverancier heeft hem keurig voor de deur uitgepakt en op zijn plaats gezet.
Werk bijna geruisloos. Om de deuren andersom te later draaien zjn nodig een steeksleutel, een kruiskop en een sterkop schroevendraaier, De volgorde van van werk staat moeilijk in de gebruiksaanwijzing beschreven. De koelkasr is sober zonder enkele luxe uitgevoerd. Geen klep boven de bewaarplaats van boter e.d., geen botervloot.